Om Solvalla Hästägarförening

Solvalla HF bevakar hästägarnas intressen.

Solvalla HF har 90-åriga anor och driver alltsedan begynnelsen travpolitiska frågor som är väsentliga för hästägarna.

Solvalla HF anordnar trivsamma och intressanta medlemsaktiviteter i form av bl.a föredrag och resor.

Solvalla HF har på Solvallas A-läktare reserverade läktarplatser och ett eget klubbrum.

Solvalla HF verkar för ett ökat hästägande genom att erbjuda andelshästar till förmånliga villkor.

Solvalla HF erbjuder alla medlemmar, som äger en andel i en travhäst, ett personligt årskort till Solvalla.

Solvalla HF är Sveriges största hästägarförening med många medlemmar, men vi vill bli ännu fler.

Desto fler medlemmar ju starkare förening! För medlemskap krävs att man äger/deläger en travhäst som man har för avsikt att tävla med inom solvallaregionen.

Medlemsansökan

X